Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






 


NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » MĘSKIE SPRAWY » EREKCJA I ALKOHOL

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Erekcja i alkohol

  
Napalony
03.12.2011 22:05:17
Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #
Od: 2011-12-3
Witam,
Z gory powiem ze jestem jeszcze prawiczkiem.
wczoraj bylem na imprezie no i jak to na imprezie w lokalu, zanalezlem sobie dziewczyne z ktora tanczylem, sie calowalem, nawet ja piescilem po cipce przez majtki. ale nie w tym problem. problem polega na tym ze fiutek nawet nie drgnal, a wiem ze jakbym nie byl pod wplywem alkoholu to juz przy calowaniu by mi stanol, tak jak to mialo miejsce z moim ex. Czy macie jakies sposoby na erekcje pod wplywem alkoholu? Viagra i inne tabletki nie wchodza w gre.
  
Robo
  
Kasia19
04.12.2011 16:44:48
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 72 #
Od: 2009-10-15
Seks zaczyna się nie od siusiaka lecz od mózgu, to tam się on rodzi, gdybyś miał problemy z potencją bez alkoholu wtedy wiagra, odpowiednie żywienie mogłoby ci pomóż, Ty należysz do ludzi którzy po wypiciu alkoholu nie mogą w mózgu skoncentrować swych bodźców, alkohol przytłumia radość dotyku, zbliżenia, Nie pij na imprezach jeśli myślisz o seksie, w domu powinieneś mieć butelkę czerwonego wina, przyprowadzisz koleżankę, wypijesz z nią po lampce, ty nie więcej jak lampka, dziewczyna może ale też nie za dużo aby zamiast seksu nie było odlotu samochodem żyguli, Lampka wina dobrze wpłynie na twoją kondycje,
  
lutonczyk
26.06.2013 06:28:21
Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #
Od: 2013-6-26
siemka czasami takie wypadki sie zdazaja i niema co sie nimi przejmowac niekoniecznie byla to wina samego alkocholu moze sie troche zdenerwowales do tego alko i wyszlo jak wyszlo kazdemu sie czasem zdaza niepanikuj i niejedz jakis dziwnych wynalazkow zapros panne do restalraci wypijcie po kieliszku wina i napewno wszystko bedzie dzialac jak trzeba pozdro i powodzenia
  
husher
18.07.2013 15:55:26
Grupa: Użytkownik

Posty: 22 #
Od: 2013-7-18
Niektórzy tak po alkoholu mają. Nie zazdroszczę, ale seks z kobietą przyjemniejszy jest na trzeźwo, a nie po pijaku lol
  
eRpl
20.07.2013 10:05:02
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 41 #
Od: 2013-7-20
No tak,ale autor napisał,że nie pił alkoholu,wiec nie w tym rzecz. Jasne,że wszystko tkwi w jego psychice,ale też może ta dziewczyna nie robiła nic aby Cię podniecić,weź to pod uwagę. Nie każdy facet reaguje od razu sztywnym penisem,to działa tr4ochę inaczej.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » MĘSKIE SPRAWY » EREKCJA I ALKOHOL

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


randki | własny sklep internetowy | ogłoszenia towarzyskie | promocje | darmowe forum | sklepy | opinie, testy, oceny

Do nawiązywania kontaktów służy strona schadzka.com forum służy do wymiany poglądów.
Na forum proszę nie zamieszczać informacji zawierających dane kontaktowe (adresy e-mail, telefony, nr komunikatorów) ponieważ nie ma tu możliwości weryfikacji.
Wszystkie wpisy z danymi kontaktowymi będą usuwane a konta użytkowników dokonujących tego typu wpisy zostaną zablokowane.